Ugrás a tartalomhoz

Helyszín címkék:

Több mint 300 szálláshellyel elindult a Visit Hungary téli kampánya

Forrás: sajtóközlemény

    Az őszi-téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampányt indított a Visit Hungary, ám ezúttal nem csupán utazásra csábítanak a reklámok! Az aktivitás keretében ugyanis több mint 300 hazai szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január-februári foglalásokból 20%-os kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják. A hazai turizmus fenntarthatóságát és a SZÉP-kártya használatot erősítő kampány részletei és a kedvezményt biztosító szolgáltatók már elérhetők a Visit Hungary oldalán.
    Az őszi-téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampányt indított a Visit Hungary, ám ezúttal nem csupán utazásra csábítanak a reklámok! Az aktivitás keretében ugyanis több mint 300 hazai szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január-februári foglalásokból 20%-os kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják. A hazai turizmus fenntarthatóságát és a SZÉP-kártya használatot erősítő kampány részletei és a kedvezményt biztosító szolgáltatók már elérhetők a Visit Hungary oldalán.

    Az elmúlt évek vendégforgalmi statisztikái alapján a magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az óév utolsó napjait belföldi kikapcsolódással. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján ugyanakkor az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet hazánkban. A csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január-februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary országos marketing kampányát.

     

    A reklámok egyaránt szólnak a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez, a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint a kisgyermekes családokhoz. A hazánk páratlan természeti szépségeit, fürdőit, gasztronómiai kínálatát, téli aktivitásait bemutató reklámokkal a televíziós csatornákon, nyomtatott lapokban, közterületi hirdetéseken, valamint online és közösségi médiás felületeken egyaránt találkozhatnak az érdeklődők.

     

    A forgalomélénkítés mellett a kampány további célja a SZÉP-kártya költések ösztönzése is, hiszen az a belföldi turizmus egyik hajtómotorja. „Bár a kártyabirtokosok az év első 9 hónapjában összesen több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek” – hangsúlyozza Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója.

     

    Annak érdekében pedig, hogy az újév elején még inkább megérje majd utazni, országszerte több mint 300 hazai szálláshely csatlakozott az akcióhoz. A szolgáltatók az eltöltött éjszakák számától függetlenül január elejétől február végéig 20%-os kedvezményt biztosítanak a szállásért SZÉP-kártyával is fizető vendégeiknek. A kezdeményezésben részt vevő szálláshelyek kínálatai már megtalálhatóak a következő oldalon.